De olijfboom

Rank 276 Gelezen 1125 Aan het lezen 44 Wil ik lezen 801 Favoriet 53 Recensies 26
Feelgood Lijsten 5 Spots 9 Top25's 19   Topics 0

Tijdens een zwoele zomer in Cyprus is de jonge Helena voor het eerst in haar leven verliefd. Nu, vierentwintig jaar later, erft ze het vakantiehuis waar ze destijds verbleef en besluit de zomer in Cyprus door te brengen met haar gezin. Maar zodra ze in het huis aankomt, weet ze dat er een heleboel geheimen verborgen liggen achter de prachtige schoonheid van het eiland. Haar man, William, en haar zoon, Alex, weten niets van haar verleden. Dan loopt Helena haar jeugdliefde tegen het lijf en beginnen haar verleden en het heden door elkaar te lopen. Komen de geheimen uit? En wat zullen de gevolgen zijn voor Helena en haar gezin?

Romantiek

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Helma Koot Hebban Recensent

Ander soort Lucinda Riley, maar net zo aangenaam

door: Helma Koot 2 likes

Met De olijfboom heeft Lucinda Riley een ander soort boek geschreven dan we van haar gewend zijn. Het verhaal heeft geen historische achtergrond of een grote stap terug in de tijd zoals bijvoorbeeld in de bekende 'Zeven Zussen'- serie. Hoewel het een fictief verhaal is, heeft ze voor De olijfboom...

Reacties op: De olijfboom