Vriendschap en meer

Vydnic 12 augustus 2020
Na het lezen van de delen over Didi en Lein, moest ik uiteraard ook het laatste deel van deze serie over Iris lezen.

Iris is verstandig en soms iets te verstandig en schakelt dan haar emoties uit, maar of dat dan weer verstandig is?
Het verhaal leest lekker weg al stond het deel waarin ze met David was me tegen.

Didi en Lein uit de twee andere boeken in deze serie kwamen lekker veel in het boek voor samen met andere vriendinnen van Iris. Allemaal bijzondere vrouwen, super hoe ze elkaar helpen en ondersteunen.
Voeg daarbij de bijzonderheden met betrekking tot adoptie en je hebt een goed verhaal.

Fijn dat Iris het toneelspelen weer ontdekte en daarmee Daan. Moet zeggen dat hoe meer ik naar het eind van het boek kwam ik wel steeds meer dacht hij moet nu toch wel eens gaan opschieten om weer op het toneel te verschijnen. En er hadden nog wel iets meer bladzijden toegevoegd kunnen worden aan het laatste hoofdstuk, want ik wilde nog geen afscheid nemen van Iris, Lein en Didi.

Meer recensies van Vydnic