Waardige afsluiting

Vydnic 10 oktober 2020
Deel 1 en 2 waren bijzondere fictie verhalen om te lezen en ik keek er naar uit om deze serie af te kunnen sluiten en te ontdekken hoe het zou aflopen.

Wat een waardige afsluiting van deze serie, een boek waar ik (bijna) niet in kon stoppen, want hoe ging het verder?
Je moet wel de eerste twee boeken in deze serie hebben gelezen om de namen, de termen en de geschiedenis van deze groep te begrijpen.

Helaas werd in dit boek van een aantal hoofdpersonen afscheid genomen, dat zat er aan te komen bij dit epische gevecht, maar leuk vond ik het niet.
Onderweg naar het einddoel komen er een aantal verrassingen voor in het verhaal, zoals de afkomst van Yumeko.
Of ze slagen in hun gevaarlijke missie? Daarvoor moet je dit boek lezen (of eigenlijk de hele serie)
Houd je van een verhaal met magie, actie en een missie om de wereld te redden? Dan is dit zeker een aanrader om te lezen.

Meer recensies van Vydnic