Nacht van de draak

Nacht van de draak

Gelezen 70 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 106 Favoriet 8 Recensies 7
Young adult Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Eens in de duizend jaar, wanneer een nieuw tijdperk aanbreekt, krijgt degene die op dat moment eigenaar is van een geheimzinnige perkamentrol een geweldige kans. Hij of zij kan de grote Kami-draak aanroepen en een wens doen. Dat moment is bijna daar, en boze krachten zijn eropuit om de rol in handen te krijgen. Yumeko heeft het laatste stuk van de drakenrol opgegeven om haar vrienden te redden. Nu moeten zij en haar reisgenoten zo snel mogelijk naar de woeste kust van Iwagoto om de Meester der Demonen tegen te houden, voordat hij de kans krijgt de grote Kami-draak aan te roepen. Want hij zal een wens doen die de hele wereld in het verderf zal storten... Het wordt een race tegen de klok in dit laatste adembenemend spannende deel van de Schaduw van de vos-serie van meesterverteller Julie Kagawa.

Young Adult

3 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Evy De Brabander Hebban Recensent

Duister en emotioneel slotstuk

door: Evy De Brabander 1 like ebook

Let op: deze recensie kan spoilers bevatten over Schaduw van de vos en Ziel van het zwaard.

De Nacht van de Draak komt dichterbij en Yumeko en haar vrienden zullen na de nederlaag in de Tempel van de Stalen Veer de achtervolging op Genno in moeten zetten. Natuurlijk rekent de bloedmagiër hier ook...

Reacties op: Nacht van de draak