Oog om oog

Vydnic 31 oktober 2023
Het boek is weer een echte Arlidge topper. Dit keer een losstaand boek in plaats eentje in de Helen serie. Hierdoor loopt dit boek anders en zijn er geen bekende personen, maar dat maakt het boek niet minder goed. Het geeft de schrijver meer vrijheid om verschillende kanten te belichten. De kant van de dader, de achterblijvers van de slachtoffers en de reclassering. Er is namelijk iemand die de verblijfplaats doorgeeft aan de achterblijvers van slachtoffers van daders die op jonge leeftijd een gruwelijke misdaad hebben gepleegd en nu onder een andere naam een nieuw leven op hebben gebouwd of aan het opbouwen zijn. De achterblijvers twijfelen niet en nemen wraak.

Een boek wat ik bijna niet weg kon leggen en de korte hoofdstukken nodigen uit om nog een hoofdstuk te lezen (en dan nog eentje en nog een)

Meer recensies van Vydnic