Laatste deel

Vydnic 26 november 2023
Deze maand lijk ik mijn leesflow wat kwijt te zijn, het derde deel van deze serie hielp hier ook niet bij. Uiteraard wilde ik na het lezen van deel 1 en 2 van deze serie wel weten hoe het af ging lopen met Alina, Mal en de anderen. Pas op het einde van het boek, kreeg het boek me te pakken en wilde ik het niet weg leggen omdat ik de ontknoping wilde weten.
Zou alles goed komen? Wat gebeurde met Alina en Mal, zouden die door een wonder toch samen eindigen? Plus wie zouden de gevechten over leven en wie niet?
Een ontknoping met een paar dingen die ik niet zag aankomen en die ik uiteraard hier ook niet ga beschrijven, want ik wil ze niet verklappen, voelde goed aan voor mij.

Meer recensies van Vydnic