Neemt je mee in het leven van Rachel Miller

WendyBlogt 14 maart 2024
Ik was erg benieuwd naar dit verhaal, want wat als er nu ineens foto's uit je verleden opduiken? Toen ik dde proloog begon te lezen werd ik alleen maar nieuwsgieriger. Het verhaal gaat over Rachel Miller, een advocate, getrouwd met Dan en ze hebben twee kinderen. Ze heeft haar leven goed op orde, maar de sleur zit er wat in. En dan komen ineens foto's in de pers van haar jeugdvriendje Jack, dit zorgt voor verschillende ontrafelingen die ervoor zorgen dat het leven van Rachel op zijn kop komt te staan. Zonder iets te verklappen kan er ik niet meer over zeggen.

Het verhaal is fijn geschreven, er zijn afwisselende verhaal lijnen van het heden en van vroeger. Zo krijg je een idee hoe de relatie van Jack en Rachel in hun tienerjaren is ontstaan. Voor het verhaal is het leuk om te weten, al las ik zelf liever het verhaal van nu om erachter te komen hoe het nu verder gaat. Het verhaal heeft verschillende wendingen en al lijkt het duidelijk hoe het af gaat lopen, kan het zomaar ook anders gaan. Het verhaal was in iedergeval te kort voor me, of er moet nog een vervolg komen. Ik zou graag weten hoe het nu verder zou gaan.

Het is een verhaal wat je meeneemt naar de wereld van Rachel, de sleur die ze in haar relatie ervaart is misschien voor vele wel herkenbaar. Maar wat er daarna allemaal gebeurd is erg vermakelijk om te lezen. In het verhaal komen verschillende vriendschappen aan bod en hierbij leer je vriendinnen en oud school genoten van Rachel kennen. Ook komt het geroddel van schoolplein moeders voor in het verhaal. Dat zorgt dat het hier en daar toch wel weer als realiteit leest.

Het boek is een aanrader voor iedereen die van feelgood en romantische verhalen houdt.

HarperCollins bedankt voor het boek

Meer recensies van WendyBlogt