Indrukwekkend

wendyvp2711 04 januari 2022
Indrukwekkend verhaal waarbij we kennis maken met Horace ,wanneer hij in 1939 dienst wil nemen in het Engelse leger had hij niet meteen kunnen denken om kort daarna als Krijgsgevangene opgepakt te worden ,na een lange ,helse tocht beland hij samen met honderden anderen  in een Werkkamp te Polen .  Al snel wordt duidelijk dat Horace (ook wel Jim genoemd) niet zomaar klein te krijgen is en de bewakers en omstandigheden hem niet snel boeien. Wanneer hij de 17 jarige Rose ontmoet wordt hij opslag verliefd en zal zijn leven een heel andere wending nemen . Rose en Horace worden geliefden maar om elkaar te zien zal Horace een plan moeten bedenken om te ontsnappen uit het kamp... Honderden keren slaagt hij hierin om zijn Engelse Roos buiten het kamp te ontmoeten ..
Een buitengewoon mooi verhaal en sterk wat Horace teweeg bracht! Dit boek lees je in 1 ruk uit .

Meer recensies van wendyvp2711