Een moeilijk begin.. maar mooi

wendyvp2711 30 mei 2022
Een ster voor Mevrouw Blake ..

5 dames krijgen wanneer de grondwet goedgekeurd is de kans om definitief afscheid te nemen van hun dierbaren die gesneuveld zijn tijdens de Eerste Wereldoorlog . Een Pelgrimstocht die door de verschillende karakters niet altijd gemakkelijk blijkt te zijn ..

Het eerste deel van het boek kwam ik moeilijk doorheen aangezien het verhaal vaak leek af te wijken en een wending nam die naar mijn idee niks meer met de verhaallijn te maken had... teveel onnodige info /details ..

Aangezien het verhaal opzich mij echt wel aansprak bleef ik lezen en werd het ook echt wel mooi ,dus geen spijt .

We gaan mee op tocht ,die brengt spanning ... ontroering ... en een lach met zich mee . Het boek is het zeker waard om gelezen te worden .

Meer recensies van wendyvp2711