Niet weg te leggen

wendyvp2711 10 april 2022
Doris ,96 jaar heeft een eenzaam bestaan .. alleen op haar Appartement te Stockholm . Ooit had ze een leven om U tegen te zeggen maar nu rest enkel nog de leegte en het uitkijken naar de Skype momenten met haar achternichtje Jenny die ver weg in Amerika woont. Wanneer Doris haar rode adresboek erbij neemt beseft ze dat ze de enige overlevende is van alles en iedereen die ze ooit gekend heeft . Ze besluit herinneringen op te schrijven en zou deze graag samen met haar adresboek nalaten aan Jenny eens ze komt te overlijden.
Zo gaan we als lezer mee met het leven van Doris.. het moment waarop ze door haar Moeder afgestaan werd.. de verschillende landen waar ze gewoond heeft ... tegenslagen en romance's.. de oorlogsjaren ... het sleept je vanaf bladzijde 1 mee en laat jou niet los .. een prachtig en ontroerend verhaal die iedereen gelezen moet hebben . 5*****

Meer recensies van wendyvp2711