Blunder

Willem1970 15 december 2020
In het eerste deel van het boek staat dat Michael een plank moet herstellen/repareren bij buurvrouw Cynthia. Phil, de man van Cynthia, is niet thuis omdat hij op zakenreis is. Michael en Cynthia hebben ook seks met elkaar. Even later ligt het buurmeisje van Michael en Gina dood in de tuin. Michael is helemaal van slag omdat het Cynthia betreft. Cynthia is hier nu ineens een buurmeisje van 15. Heeft Michael dan seks gehad met een minderjarige? Will Trent of Michael Ormewood moet Phil het slechte nieuws brengen dat zijn dochter is vermoord, maar over de moeder wordt met geen woord gerept, waar is die ineens gebleven? Jammer, want het verhaal is erg goed, maar baal wel van die fout. Ik zal het boek daarom dan ook geen 4 sterren gaan geven. Verder is het een erg spannend boek dat geen moment verveelt.

Meer recensies van Willem1970