Tegenvaller

Wilma 24 februari 2020
Ik had vrij hoge verwachtingen, aangezien op de kaft staat dat het voor de liefhebbers van Nicci French en Karin Slaughter is. Nu ben ik fan van die beide schrijfsters, vandaar mijn verwachtingen. Echter, ik vond in dit boek noch de onderhuidse spanning van de boeken van Nicco French, noch de rauwe wereld van Karin Slaughter die echt bij je binnenkomen. Dit boek van Karen Rose kabbelde voort, zonder ergens echt spannend te worden en zonder het gevoel te hebben midden in het verhaal te zitten. Het 'romantische' deel vond ik ook te overheersend, waardoor het meer richting een liefdesromannetje ging.
De 3 sterren heb ik gegeven, omdat ik het toch uit heb gelezen, want ik was benieuwd naar de 'onverwachte' clou die me beloofd was. Maar ook die was teleurstellend, want ik had al een idee wie de dader was. Ook het happy end van de hoofdpersonen was te voorspelbaar. Voor mij geen Karen Rose meer, liever de boeken van Nicci French en Karin Slaughter ;).

Meer recensies van Wilma