Gewoon (en) mooi !

wimvdheijden56 04 april 2021
Een mooi overzicht van de ( voor zijn eigen idee ) de beste gedichten ( met toelichtende tekst) van Ingmar Heytze.
Echt heel verschillend in sfeer maar wel gewoon goed. Soms een mooie sfeerschetsen die me ook doen denken aan periode in mijn eigen leven. Van luchtig tot diep; van hilarisch tot ernst; kortom echt heel divers.
Aardige toelichting direct naast de gedichten zelf - duidelijk gericht aan de lezers / het publiek.
In deze tijd van Corona een mooie afleiding en op die manier mezelf getrakteerd op een dagelijkse portie poëzie.
Als beginnend ontdekker van poëzie was dit zeker een hele goede kennismaking en heeft me getriggerd tot een ontdekkingstocht in de wereld van de poëzie

Meer recensies van wimvdheijden56