Meisje vermist

XanderDreissen 07 oktober 2020
Tess Gerritsen een alom bekende schrijfster en ik moet eerlijk bekennen niet veel van haar gelezen te hebben. Als ik de verhalen mag geloven is ze geweldig en waarom weet ik niet maar ik heb nog geen 1 boek van deze schrijfster gelezen. Maar hier komt verandering in na vandaag. Ik heb Meisje vermist verslonden, de details en de schrijfstijl staan me enorm aan.
Kat Novak en haar demonen van vroeger pakken je, en laten je mee voelen in haar angst, haar onmacht. Maar ook haar passie voor haar werk. Heel fijn en goed beschreven dus want het boek was in 1 dag uit, ik kon het bijna niet wegleggen en je wilde door gaan tot dat ik het uit had, en wist hoe het zat.
De opbouw was goed pas aan het einde kreeg ik een idee van hoe het zou kunnen zitten. Ook de andere personages maken dat je er meer van wilt weten, er zit in het verhaal zeker een romantisch tintje maar dit is niet irritant het maakt het echter, je raakt nog meer met de personages betrokken, eigenlijk precies de juiste hoeveelheid zeker niet te veel maar net genoeg om je mee te slepen in het liefdesleven van Kat en Adam.
‘’Voor meisje’’ vermist kan ik alleen maar zeggen, het is een mooie verhaal en verhaal wat je pakt. Eentje welke je slecht weg kan leggen met de juiste hoeveelheid spanning, liefde en emotie. Zeker eentje welke me bij blijft.
Xander

Meer recensies van XanderDreissen