Zoektocht door het brein

ChantalH 10 maart 2017 Hebban Team
Het begin is zeer verwarrend. Je weet niet wat werkelijkheid is en wat een droom. Maar als je verder leest kom je er vanzelf achter hoe het zit.
Het verhaal begint ermee dat Ted zelfmoord wil plegen en dat er iemand aanhoudend op de voordeur bonkt die weet dat Ted zelfmoord gaat plegen en dit wil voorkomen. Ted ziet dan een briefje op zijn bureau liggen in zijn eigen handschrift met daarop Doe open dit is je laatste uitweg. Hij herkent het brief je niet. Van hieruit ga je op reis in het brein van Ted. Wat is er met hem aan de hand en wat gebeurd er allemaal.
Het boek is zeer ingenieus opgebouwd. Het is een fantastische psychologische thriller die je steeds op het verkeerde been zet. Pas in de laatste bladzijden lees je hoe het nu eigenlijk zit en in de epiloog weet je pas hoe het is afgelopen. Om het leesgenot van jullie niet te verpesten, kan ik helaas niet te veel over het verhaal vertellen. Dat zou zonde zijn. Mijn advies: Ga dit boek vooral zelf lezen en ervaren.

Meer recensies van ChantalH