Lekker & Simpel. 100 snelle wereldrecepten

In dit nieuwe kookboek 100 Snelle Wereldrecepten vind je allemaal eenvoudig te maken wereldgerechten. Laat je niet afschrikken door sommige tongbrekende exotische namen en wees niet bang dat je door het hele land moet reizen op zoek naar dat ene vreemde ingrediënt. We hebben namelijk de wereldgerechten een Lekker & Simpel twist gegeven. De gerechten staan binnen 30 minuten op tafel en alle ingrediënten zijn te vinden in de supermarkt. Met dit kookboek tover je op een drukke doordeweekse dag toch een bijzonder gerecht op tafel en waan je je even in Spanje, Amerika, Afrika of Korea.

Is Lekker & Simpel. 100 snelle wereldrecepten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lekker & Simpel. 100 snelle wereldrecepten