Eenpansgerechten en traybakes

Wie kent het niet: je komt ‘s avonds thuis en hebt geen zin om uitgebreid te kokkerellen. Hoe fijn is het dan om snel een maaltijd in de oven te schuiven? Wij hebben in dit kookboek 125 traybakes én eenpansgerechten verzameld. Super fijne recepten, want ze zijn allemaal makkelijk te maken, leveren weinig afwas op en ze zijn vaak ook nog snel klaar. Wat dacht je van een traybake roti, een plaattaart met prei en geitenkaas, pompoensoep met chorizo of een panlasagne met groenten? Allemaal makkelijke en lekkere gerechten, met ingredienten die je gewoon in de supermarkt kunt kopen. Perfect voor na een drukke dag op het werk maar ook op een luie zondag.

Laat je inspireren door onze traybakes en eenpansgerechten!

Sofie en Jorrit van Daalen Buissant des Amorie zijn de oprichters van de site www.lekkerensimpel.com. Van hun kookboeken zijn inmiddels ruim 400.000 exemplaren verkocht.

Is Eenpansgerechten en traybakes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eenpansgerechten en traybakes