Lekker & Simpel op reis

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
LEKKER ETEN OVER DE GRENS

125 Snelle Wereldrecepten in een geheel herziene editie, aangevuld met 25 nieuwe recepten. En nu uitgevoerd in het formaat van de overige delen van deze succesvolle kookboekenserie van Sofie en Jorrit. Je maakt met dit boek een culinaire rondreis langs vele continenten, en je tovert elke avond een bijzonder gerecht op tafel: van een Mexicaanse burrito bowl tot een Spaanse Paella. En van een Amerikaanse cheeseburger tot een heerlijke tikka masala uit India.
Makkelijk te bereiden, snel op tafel, heel gevarieerd en met ingrediënten uit de supermarkt.

‘WAT EEN GEWELDIG KOOKBOEK! JE HOEFT HELEMAAL NIET LANG IN DE KEUKEN TE STAAN VOOR EEN HEERLIJKE MAALTIJD. ECHT EEN AANRADER.’ - SAMANTHA

Sofie en Jorrit van Daalen Buissant des Amorie zijn de oprichters van de succesvolle kooksite www.lekkerensimpel.com met inmiddels meer dan 2 miljoen unieke bezoekers per maand. Van hun kookboeken zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.

Culinair
Eten en drinken algemeen