Mijn receptenboek

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Verzamel je favoriete recepten in je eigen ‘Mijn receptenboek’! Zo raak je nooit meer je moeders tomatensaus kwijt, het recept van de gehaktballen die oma altijd maakte of de lekkere ovenschotel van de buurvrouw. Vul een voorgedrukte pagina in of gebruik een lege pagina om je creativiteit de vrije loop te laten. Of je nou een lekker recept uitprint, uit een tijdschrift knipt of dat je het zelf schrijft, het kan allemaal!

Houd het lekker overzichtelijk met de meegeleverde tabbladstickers en deel het boek op in hoofdstukken (hoofdgerechten, nagerechten, soep, zoet enz.). De receptenpagina’s kun je handig indelen met de stickervellen; van benodigdheden en bereidingswijze tot tips en moeilijkheidsgraad. Niet alleen kun je met ‘Mijn receptenboek’ je eigen kookboek samenstellen, er zit ook een heel handig weekmenu plannerboekje bij. Zo kun je iedere week opschrijven wat er op tafel moet komen en meteen een boodschappenlijstje maken.

Culinair
Eten en drinken algemeen