2 REPLY NO REPLY - Wat als de mensheid afhing van een algoritme met slechts vier regels?

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Het verhaal begint in 2018 wanneer er tijdens de WEF Annual Meeting in Davos een aantal gesprekken plaatsvinden over de verovering van de ruimte. Kort daarna wordt het United Nations Space Program opgericht. Topwetenschappers worden aangetrokken en 34 marsonauten maken zich klaar om vanaf 2025 de rode planeet te koloniseren onder UN-vlag. In 2021 interviewt Michael Delvani, een wetenschappelijk journalist van ScienSquid, de beroemde radiobioloog en UNASP-marsonaut Ben Van Dyke. Tijdens het interview komen beiden tot de conclusie dat de afspraak op een vreemde manier tot stand kwam. Achter het ambitieuze project schuilen duistere krachten die andere plannen met Mars hebben dan die waar de marsonauten voor worden opgeleid.
Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Boekscout VOF
06 september 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Het debuut van een auteur met passie voor fictie en wetenschap

door: 2replynoreply 1 like
Peter Rakers is auteur van het boek [2replynoreply] in samenwerking met prof. dr. Sarah Baatout van het SCK•CEN, het Belgisch Studiecentrum voor Kernenergie in Mol. In het dagelijkse leven is hij de netwerk manager van een Digital Innovation Hub genaamd Smart Digital Farming, een initiatief dat...