2012 De Bijbel en het einde van de wereld

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Is dit het einde van de wereld zoals we mogen verwachten?
De oude Maya's waren uitstekende astronomen en hun geavanceerde kalender eindigt op 21 december 2012. Dit heeft bijgedragen tot wereldwijde speculatie dat 21 december 2012 een catastrofale apocalyptische dag voor de wereld zal worden. Een doemdag scenario met zonnestormen, zware aardbevingen, een scheuring van de aardse magnetische velden en totale vernietiging.
Met al het rumoer missen we een bijbels perspectief. Bestseller auteur Mark Hitchcock stelt een aantal vragen:
* Waarom 21 december 2012?
* Kunnen we de alarmklok van de Maya's vertrouwen?
* Zegt de Biibel iets over het jaar 2012?
* Welke tekenen zeggen ons dat Armagddon nabij is?
Dit boek geeft een fascinerende blik op de historie en maakt heel veel duidelijk over de toekomst!
Mark Hitchcock is verbonden aan het Dallas Theological Seminary en dient als eerste voorganger in de Faith Bible Church in Edmond (Oklahoma). Hij heeft ook een graad in de rechten en heeft als rechter aan het hof van beroep van Oklahoma gewerkt. Mark heeft inmiddels een groot aantal boeken geschreven over bijbelse profetieën in verband met de eindtijd.

01 januari 2009

Reacties op: 2012 De Bijbel en het einde van de wereld