500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden

Onze recente geschiedenis hapklaar samengevat Of we het nu over terrorisme hebben, het economische klimaat of de toestand van het milieu: om inzicht te krijgen in de complexiteit van de grote thema's van vandaag, is het belangrijk om het overzicht te bewaren. 500 gebeurtenissen laat je ontdekken welke gebeurtenissen onze samenleving de voorbije decennia hebben bepaald, in het binnenland en wereldwijd. Van Zwarte Zondag tot de Bologna-verklaring, van de ontdekking van aidsremmers tot wereldkampioen Tom Boonen: dit boek verzamelt iconische gebeurtenissen die de wereld van vandaag vorm gaven. Op het vlak van onder meer politiek, wetenschap, milieu, economie, sport en cultuur ontdek je de essentie bij de meest bekende en belangrijke gebeurtenissen. Daarnaast leer je ook minder bekende maar invloedrijke momenten uit de voorbije dertig jaar kennen.

Is 500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op 500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden