Aardschok

Aardschok

Gelezen 42 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 42 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0

Op een vroege ochtend in mei wordt een jonge man dood gevonden in een sloot dicht bij het Götakanaal, Zweden. Hij is naakt, maar zijn lichaam vertoont geen tekenen van geweld. Als inspecteur Malin Fors en haar collega's de plaats delict betreden, worden ze overvallen door een duizelingwekkende stilte.

Het slachtoffer is Peder Åkerlund, een voormalig Zweeds democraat. Wanneer blijkt dat de zestienjarige Nadja Lundin op dezelfde avond is verdwenen, kan het niet anders dan dat de twee zaken met elkaar in verband staan. Maar hebben de slachtoffers iets met elkaar gemeen? Malin Fors realiseert zich al gauw dat de dader een spel speelt en dat er meer moorden zullen volgen. Lukt het Malin Fors om Nadja Lundin op tijd te redden?

Aardschok is - net als het succesvolle Lichthemel en Engelwater - een opzichzelfstaand te lezen thriller in de serie over inspecteur Malin Fors.

Literaire thriller
Malin Fors (8)
Xander Uitgevers B.V.
25 september 2015

Andere media

VN:

Recensies

Stevig verhaal! een Aardschok!

door: luc vancoppernolle 1 like
Prachtig en vlot geschreven ,soms angstaanjagend ! schitterende hoofdpersonages ,al draai het hier in dit boek ,naast het verhaal vooral om Malin die het privé niet makkelijk heeft,het verhaal neemt een verassende wending ,die ik iet verwachte ,en dat is altijd goed! Wat een schrijver die...