ABBA van binnenuit

AGNETHA FÄLTSKOG, zangeres van de wereldberoemde popgroep ABBA, hoort ongetwijfeld tot de grote vocalisten van onze tijd. Hoewel zij zowel voor als na de ABBA-periode ook bewezen heeft een groot solo-zangeres te zijn, hebben de jaren met ABBA volgens haar eigen woorden een onuitwisbaar stempel op haar gedrukt. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan ABBA denk of ervan droom, zei ze onlangs in een interview op de Zweedse televisie. In de tweede helft van de jaren tachtig toen de (vooral negatieve) publiciteit haar te veel werd viel zij stil. Agnetha liet niets meer van zich horen: geen optredens meer, geen platen en geen interviews. Een stilte die ruim tien jaar duurde. In dit boek doorbreekt zij haar stilzwijgen en vertelt zij openhartig over haar leven en werk.

Is ABBA van binnenuit het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op ABBA van binnenuit