Adempauze

Linda Kavelin-Popov deed jarenlang werk dat haar werkelijk gelukkig maakte. Maar ineens was de koek op. Bij sommige mensen is het een burn-out, bij anderen een ziekte of depressie, bij haar was het de terugkeer van polio uit haar kindertijd. Langzaam voortbewegend,dankbaar voor betere dagen, moest ze haar krachten weer opbouwen. Luisterend naar haar intuïtie en de adviezen die haar hart haar ingaf, schreef ze Adempauze, een oprecht, steunend en troostend boek voor iedereen die door omstandigheden (tijdelijk) een ander tempo moet aannemen.
Adempauze bevat levendige voorbeelden van hoe we ons dagelijkse leven meer betekenis en inhoud kunnen geven. Ik hoop dat de lezers die de aanwijzingen uit dit boek in de praktijk gaan brengen de vrede zullen ervaren die deel uitmaakt van werkelijk geluk. De Dalai Lama

Is Adempauze het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Adempauze