Afgezonderd

VN:

Afgezonderd

Gelezen 64 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 110 Favoriet 3 Recensies 9
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

Afgezonderd is een explosieve thriller over een man die verduistering pleegt om naar een geheime ontmoeting in Berlijn te reizen, maar spoorloos verdwijnt. Ravn wordt door de zus van de man, Louise, betrokken bij de zoekactie, en ontdekt dat meerdere alleenstaande mannen op mysterieuze wijze verdwenen zijn in de Duitse hoofdstad. Het wordt een zenuwslopende zoektocht naar de waarheid en de dader. Al snel is Ravn zelf in gevaar in zijn jacht om het mysterie op te lossen. Een jacht die hem naar een afschuwelijke zaak uit de Stasi-tijd leidt – een beestachtige geweldsdaad tegen een onschuldig meisje en haar familie.

Afgezonderd is het tweede, op zichzelf staande deel in de reeks over privédetective Ravn.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Savnet
Thomas Ravnsholdt (2)
Prometheus, Uitgeverij
09 januari 2015
09 januari 2015

Realistisch en spannend, een uitstekende combi

door: Cees van Rhienen 1 like

Er zullen weinig mensen zijn die helemaal niets mee hebben gekregen van de scheiding in de jaren zestig van de vorige eeuw van het grote en machtige Duitsland. Splitsing in een oost- en westzijde, als een van de vele overeengekomen voorwaarden bij het beëindigen van WO II. Waarbij Oost-Duitsland...

Reacties op: Afgezonderd