Afterburn; Aftershock

Gelezen 114 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 46 Favoriet 3 Recensies 0
Feelgood Artikelen 1   Topics 0
Houd zaken en privé altijd gescheiden. Houd politieke spelletjes buiten de slaapkamer. In zekere zin lapte ik beide regels aan mijn laars toen Jackson Rutledge mijn minnaar werd. En ik kan niet zeggen dat ik niet wist waar ik aan begon.

Twee jaar later was hij terug, als een van de spelers in een deal die ik op het punt stond te sluiten. Sinds Jax me de rug had toegekeerd, had ik als protegé van Lei Yeung, een van de slimste zakenvrouwen van New York, heel wat bijgeleerd. Ik was niet meer het meisje van toen, maar hij was niets veranderd. In tegenstelling tot de eerste keer dat onze paden elkaar kruisten, wist ik precies met wie ik te maken had... en hoe verslavend zijn aanraking kon zijn.

De wereld van glamour, seks en macht was het speelveld van Jax - maar dit keer kende ik de regels van het spel. In de keiharde zakenwereld is er maar één regel die telt: houd je vijanden in de gaten en je ex-minnaars al helemaal...

Romantiek
Romantiek