Advertentie

Agile Marketing

0
Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie   Topics 0
Organisaties moeten in dit digitale tijdperk snel kunnen inspelen op steeds sneller veranderende markten. Dat vraagt om nieuwe manieren van marketing. In plaats van lange ontwikkeltrajecten en big-bang campagnes, gaan we experimenteren en empirische data verzamelen waarmee we de ideale proposite en communicatie voor het moment leveren en aanpassen. Dit vereist veel van de teams die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van wendbare strategieën, proposities, kanalen en communicatie. Uiteindelijk telt één doel: het leveren van de hoogste customer value, in de kortste time to market en met het laagste risico op verspilling of marktfalen. Agile Marketing laat aan de hand van praktische handvatten zien hoe je kan werken aan validated learning, met een levende visie, aanpasbare strategie en pro-actief stakeholder management. Hoe je de waardepropositie doorlopend vernieuwt en vermarkt en hoe je door diverse soorten feedback telkens sneller en beter kan leveren. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders.
Genre
Non-fictie
Aantal pagina’s
200
Uitgeverij
Adformatie Groep
ISBN
9789492196125
+

Boekinformatie wijzigen

Topics


Start een topic voor discussies met andere lezers, vragen over boeken of het delen van leuke trivia over boeken of auteurs.

Start een nieuw topic