Alex en de Wolpertinger / 7 Drie Dolle Prinsen

Koning Klaver is in een goede bui. Zijn drie zoons, de reuzen Primo, Dozijn en Leo Lawaai, mogen een wens doen. Tovenaar Halo moet die wens in vervulling laten gaan. De schrik is groot, als de reuzenprinsen uiteindelijk allemaal besluiten om... naar de geheimzinnige Onderlanden te gaan! "Reuzen en mensen mogen niet naar de Onderlanden, Sire. We moeten de monsters en draken daar met rust laten," zegt de tovenaar.
"Alles goed en wel," zegt de koning, "maar voor mijn zoons maken we een uitzondering. Mijn wil wet is. Alles wat jij hoeft te doen, kleine tovenaar, is mij gehoorzamen!" Natuurlijk zetten de drie lompe reuzen de Onderlanden volledig op zijn kop - en het zijn Alex en Ludo de wolpertinger die er voor moeten zorgen dat de prinsen snel weer zullen vertrekken... Het wordt ongelooflijk spannend in de geheimzinnige Onderlanden, want de reuzen zijn uit op goud, zilver en diamanten!

Is Alex en de Wolpertinger / 7 Drie Dolle Prinsen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alex en de Wolpertinger / 7 Drie Dolle Prinsen