Alicante Like a Local 2018

Alicante Like a Local 2018

'We zoeken zelf wel wat leuke adresjes op internet' hoort Monique Ruesink wel eens. Vervolgens zitten deze mensen nét op het verkeerde en té dure terras en vergeten zij een bezoek te brengen aan de leukste winkels en het kasteel. En betalen ze minimaal drie keer het aankoopbedrag van dit ebook erbij. Waarom je een caña moet bestellen in plaats van een cerveza legt deze local uit in haar ebook dat opnieuw uitgebracht is in april 2018.

Monique woont sinds 2006 in Alicante en al snel kwam zij erachter, dat hier ontzettend veel te doen is. Maar ook dat de Spanjaarden er een geheel eigen levenswijze op na houden. In haar ebook heeft zij daarom alles beschreven wat je moet weten voordat je een (kort) bezoek gaat brengen aan Alicante aan de Costa Blanca. Het boek heeft maar 34 pagina's, waardoor je snel over de meest praktische informatie beschikt. Het is overzichtelijk, heeft leuke afbeeldingen en leest makkelijk weg. En omdat het op je tablet of telefoon staat, heb je alle informatie altijd bij de hand! Ideaal dus tijdens je citytrip! De echt leuke overnachtingsadressen, restaurants en tips vind je in dit mooie ebook!
Reizen & Talen
Brave New Books