Alledaagsheden en meer...

Met dit boekje wil ik de lezer proberen te vermaken. Vermaken met mijn schrijfsels, korte verhalen, meestal met de nodige luchtigheid geschreven, het leven is al zo zwaar, en soms een klein gedicht.
Voor een deel zit in de verhalen een stukje van mijn leven, mijn ervaringen, maar veelal zal er genoeg door u herkent worden. Maken we voor een deel immers niet dezelfde dingen mee?
Met die herkenning maar soms ook ontdekking hoop ik nu en dan een glimlach bij u tevoorschijn kunnen toveren.
Nu en dan is er een verhaal met enige gruwelijkheid, hiervan verzeker ik u dat dit bijna volledig op fantasie berust.

Is Alledaagsheden en meer... het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Alledaagsheden en meer...