Alleen met jou

'Veel mensen zijn bang, dat is in mijn ogen de belangrijkste evolutie nu: we hebben een enorme angst om te falen, ook in de liefde', zo stelt Rika Ponnet. In de liefde zijn we vrijer dan ooit en toch zijn we collectief bang. Bang om gekwetst te worden. Bang om niet gezien te worden. En dus hopen we dat een rationele en wetenschappelijke benadering van de liefde onze redding zal zijn.

Rika Ponnet, die ons met haar bestseller Blijf bij mij op een andere manier naar relaties deed kijken, toont in dit nieuwe baanbrekende boek waarom het hoog tijd is dat we weer geloven in de romantische liefde, en hoe we alleen kunnen liefhebben als we ook durven los te laten.

Recensies (1)

Is Alleen met jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alleen met jou