Alleen voor haar

Rank 3046 Gelezen 101 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 38 Favoriet 2 Recensies 2
Feelgood Lijsten 1 Spots 11 Top25's 1   Topics 0
Het is tropisch heet in de kustplaats Sea Breeze. De enige afleiding van de hitte is flirten en alles wat daaruit volgt in dit tweede deel uit de Sea Breeze-reeks van bestsellerauteur Abbi Glines.

De playboy Cage is eigenaar van een luxe appartement waar het een komen en gaan is van gasten. Het merendeel van hen zijn bloedmooie meisjes met lange benen die nooit langer blijven dan een nacht of twee.
Als Cage plotseling een nieuwe huisgenoot krijgt in de vorm van Marcus, die zijn liefdesverdriet probeert te vergeten, verandert zijn leven volledig. Vanaf het moment dat Marcus bij hem woont, is er iemand te gast die hij maar niet kan vergeten.

Willow - Low voor vrienden - is het meisje met wie Cage wil trouwen, dat weet hij zeker. Maar ze zijn als dag en nacht, en Marcus begrijpt niet hoe Low het losbandige leven van Cage kan uitstaan. Wat ze eigenlijk nodig heeft is een echte man, iemand die knap én verstandig is, zoals Marcus. Maar algauw komen Cage, Marcus en Low erachter dat een driehoeksverhouding heel snel heel ingewikkeld kan worden.

Sea Breeze (2)
Karakter Uitgevers BV
15 juni 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Natasja Toorn
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 13,99 Bestel het e-book € 5,99

Door lezers

Boekenbende / Mijn vinkjes van 2018 (update oktober)
11 november 2018 32 reacties
Feelgood Café / Voorgelezen door een man
15 mei 2018 13 reacties
De Bookaholic / Dag leesdip!
12 oktober 2017 5 reacties
  Meer artikelen

Hebban recensie

Diana Mom Hebban Recensent

Hoe familie de liefde moeilijk maakt

door Diana Mom op 03-10-2017

Zeg Abbi Glines en je weet dat je getrakteerd wordt op fijne verhalen over jongeren. Vaak heeft een van de jongeren, of meerderen, een heftig verleden. Tenminste, dat was zo in de juist afgesloten ‘Rosemary Beach’- serie. Een serie die enorm populair was, mede door de terugkerende personages. Geeft het tweede deel van de ‘Sea Breeze’- serie hetzelfde gevoel als we gewend zijn uit ‘Rosemary...

Lezersrecensies (1)

Alleen voor haar

door: FranciscavdLinden 1 like
Na het ontvluchten van een familieschandaal keert rijkeluiskind Marcus Hardy voor zijn moeder en zus terug naar Sea Breeze. Hij deelt een appartement met Cage en raakt al gauw gewend aan het imago van zijn vriend. Cage is een echte playboy, hij nodigt vrouwen uit voor een onenightstand of blijft...
ebook