Alles voor elkaar

Gelezen 134 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 40 Favoriet 3 Recensies 1
Feelgood Artikelen 1   Topics 0

Het staat al eeuwen in hartje Boonsboro. Het heeft vreugde en verdriet gekend, oorlog en vrede zien langskomen en nu, vervallen en rijp voor de sloop, is het gekocht door Montgomery Family Contractors. Zij - de drie broers Montgomery en hun excentrieke moeder - willen het liefdevol opknappen om er een Bed & Breakfast te beginnen. De Inn BoonsBoro... Ryder weet wel dat hij een tikje grof reageerde. Maar dat zijn moeder niet even met hem en zijn broers had overlegd voor ze Hope Beaumont als manager voor de B&B aannam, irriteerde hem hevig. Inmiddels moet hij toegeven dat ze gelijk had. Hope is efficiënt en toegewijd. En sexy. En ongebonden, dus niets zou een ongecompliceerde, los-vaste relatie in de weg moeten staan. Tot zijn verrassing is Hope het daar niet alleen mee eens, ze blijkt zelfs nog beter in los-vast dan hij. Wat positief lijkt, tot hij merkt dat hij meer en verder met haar wil... Zou hun Lizzy misschien wat kunnen doen voor hem?

Feelgood , Romantiek

Romantiek