als de Hemel genoeg ruimte heeft

als de Hemel genoeg ruimte heeft

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 18 Favoriet 0 Recensies 0

als de Hemel genoeg ruimte heeft is het verhaal van de twee vrienden Magnus en Elias, die samen op reis gaan. De route is uitgestippeld, de bestemming staat vast. Hun tocht voert langs zes verschillende plekken: Het Dorp, Het Bos, Het Klooster, De Stad, Het Woud en De Berg. Stap voor stap, voet voor voet, wandelen we met ze mee. Tijdens de wandeltocht leren we hoe deze twee jongens naar zichzelf kijken, naar elkaar kijken. Hoe ze hun eigen levens en de wereld om hen heen zien. Magnus die galopperend door het leven wil gaan, en Elias die, soms iets afwachtend, toekijkt wat er gebeurt en hoe de wereld eigenhandig door Magnus in beweging wordt gezet.
als de Hemel genoeg ruimte heeft is een verhaal over vrijheid, leven en vriendschap. Een verhaal over absolute, onvoorwaardelijke vriendschap. Geschreven in de bijzondere, barokke stijl waar Splinter Chabot bekend om staat.

Podium
03 maart 2022
03 maart 2022

Reacties op: als de Hemel genoeg ruimte heeft