Als ik jou niet had

Merle weet zich als secretaresse geen houding te geven tegenover Joris, haar nuchtere en vrolijke werkgever, vanwege een minderwaardigheidscomplex over haar uiterlijk. Merle mag dan geen schoonheid zijn, aardig is ze zeker. Als vrijwilligster in een ziekenhuis ontmoet ze Anton, een zwaar depressieve jongen. Maar dit leidt tot misverstanden en spanningen. Hoe kan Merle hieruit raken?

Sinds 1979 publiceert Gerda van Wageningen met grote regelmaat romantische boeken, inmiddels meer dan 100 titels! Een deel van haar romans zijn historisch. In de andere romans is altijd een actueel thema verwerkt. De meeste boeken spelen zich af op het platteland. Als een rode lijn loopt door haar boeken de strijd van mensen om zich niet klein te laten krijgen door hun problemen, maar om te leren daar zo goed mogelijk mee om te gaan. De positieve kijk die ze zelf op het leven heeft, is in alle boeken merkbaar. Dat haar boeken zoveel gelezen worden geeft wel aan, dat er veel behoefte is aan goede boeken met een romantische inslag.

Is Als ik jou niet had het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als ik jou niet had