Als je ergens aan begint maak je het af

'Als je ergens aan begint maak je het af' is een verzameling ultrakorte gedichten, teksten, overpeinzingen of hoe je het werk van Bianca Hofman (1980) ook wilt noemen. Hofman groeide op in een dorp onder de rook van Rotterdam. Tegenwoordig woont en werkt ze in Barcelona waar ze in zo min mogelijk woorden het leven, de dood, de liefde, verdriet, geluk en eenzaamheid beschrijft.

In 'Als je ergens aan begint maak je het af' staat de kunst van het woorden weglaten dan ook centraal. De ziekte van haar vader was aanleiding om de korte gedichten te bundelen. "We hebben niet veel tijd meer samen. Dit is het moment. Mijn vader inspireerde me om dingen te doen in plaats van oeverloos te lullen, om bij twijfels door te zetten en projecten af te ronden. Dit boek is het resultaat en dat wil ik graag nog met hem kunnen delen."

Is Als je ergens aan begint maak je het af het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als je ergens aan begint maak je het af