Amari en het Spel der Magiërs

Amari en het Spel der Magiërs

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
De wereldwijde sensatie, voor fans van Harry Potter en Nevermoor.
Amari heeft het voor elkaar: ze heeft haar broer Quinten gevonden en – klein detail – ook de hele bovennatuurlijke wereld gered. Haar eerste zomer als Junior Agent aan het Bureau voor Bovennatuurlijke Zaken moet een makkie worden. Toch?
Maar ze heeft veel aan haar hoofd: het Bureau krijgt een nieuwe directeur en er rust een vloek op haar broer. Als ze wordt gevraagd om leider van de Magiërs te worden, bedankt ze voor de eer. Dat zorgt ervoor dat er iemand anders kan opstaan, iemand die gevaarlijke plannen heeft…
Zo ontstaat het Spel der Magiërs, een wedstrijd die zal bepalen wie de opvolger van de Nachtwachters wordt. O ja, en die de toekomst van alle Magiërs bepaalt. De winnaar krijgt bovendien iets wat Quinten heel hard nodig heeft, dus Amari moet in actie komen!
Over de serie:
Amari en de Nachtwachters is een heerlijk, eigentijds, knap geconstrueerd avontuur met verrassende wendingen.’ Trouw
‘Een spannend, mysterieus en met veel vaart geschreven verhaal met een actueel randje.’ NBD Biblion
‘Een betoverend fantasy-avontuur met hart en ziel. Amari is magisch!’ Angie Thomas, auteur van The Hate U Give

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar