Anders omgaan met verdriet

Verlies nodigt ons uit om afscheid te nemen van het leven zoals we het gekend hebben. De pijn die we daarbij voelen kan heel wat emoties teweegbrengen: soms boosheid, soms angst, soms schuld en vaak heel veel verdriet.

In dit boek neemt David Dewulf je mee op een innerlijke reis die je troost kan geven, je verbinding met anderen kan verdiepen en je opnieuw kan doen genieten van dit tijdelijke geschenk dat het leven heet. Hij steunt daarvoor op zijn jarenlange ervaring met mindfulness, compassie en de wijsheden uit het Oosten. Hij deelt ook hoe hij het verlies van zijn broer en zijn geliefde een plaats heeft gegeven.

Gebaseerd op mindfulness, compassie en positieve psychologie
Met tal van tips en oefeningen om je vertrouwen in het leven terug te vinden
Inclusief 22 gratis meditatiedownloads

Is Anders omgaan met verdriet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Anders omgaan met verdriet