anderspakgoedboek

Anders pak je toch een gewoon goed boek?

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1

Kim is zelfstandig ondernemer en alleenstaande moeder als ze van de een op de andere dag in een burn-out belandt. Ze kan zich amper voortbewegen, zelfs het opstaan van de bank is soms te veel. Als onverzekerde ondernemer wil ze zo snel mogelijk beter worden. Naast alle goedbedoelde maar nutteloze raad van mensen uit haar omgeving en psychologen met doorsnee adviezen, besluit ze het op eigen wijze te doen. Ze gaat vol goede moed op zoek naar de heilige graal. Die weet ze uiteindelijk te vinden, maar tot haar stomme verbazing is die heel anders dan ze zich voorgesteld had. Door een woud van paniekaanvallen, slapeloze nachten, twijfels en een totaal verlies aan vertrouwen dat het ooit nog goedkomt ervaart Kim dat humor een van de beste medicijnen is. Ze schrijft over overprikkeld boodschappen doen, praatgrage cv-monteurs, kennissen met goedbedoelde adviezen, het opnieuw oefenen met autorijden en verliefdheden die zich, ongeacht haar burn-out, aandienen. Voor iedereen die kampt met een burn-out of die een geliefde, collega of goede vriend met een burn-out beter wil leren begrijpen.

Paris Books
22 mei 2020
9789493191075

Recensies

Persoonlijk en grappig boek dat heel makkelijk leest

door: Lgveldman 1 like
Het boek leest heel makkelijk omdat het in dagboekvorm ins geschreven. Kim beschrijft op persoonlijke en erg grappige wijze hoe ze haar burn-out beleeft. Heb zelf geen burn-out gehad maar raadt iedereen aan om het boek te lezen.