Andromeda

VN:

Andromeda

Gelezen 23 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 45 Favoriet 2 Recensies 15
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 9   Topics 0   Leesclub

2055. In de Engelse kuststad Dunwich steekt een negentienjarig meisje zichzelf in brand tijdens een manifestatie bij een natuurreservaat.
Haar wanhoopsdaad is verbonden met een noodlottige gebeurtenis in 2017, wanneer een tuinfeest wordt opgeschrikt door een terreurdaad die de gang van de geschiedenis definitief in een nieuwe richting duwt en twee mensen naar de voorgrond schuift: Thomas Walden en Hazel Newton.
Andromeda combineert de actuele uitdagingen van terrorisme, cybercriminaliteit en de milieuproblematiek met vragen van alle tijden over onbeantwoorde liefde, vergankelijkheid en vooral: welke gevolgen hebben onze beslissingen, tijdens ons leven en erna? En aan welke gevolgen zijn we schuldig?

Thriller
Vrijdag, Uitgeverij
11 september 2017
02 oktober 2017

Christien Boomsma Auteur

Knap geconstrueerd en liefdevol geschreven

door: Christien Boomsma 2 likes

Een jong meisje laat een tattoo zetten op haar sleutelbeen. ‘De verraders van het heden zijn de helden van morgen’, laat ze in spiegelschrift op haar lichaam schrijven. Enkele uren later, steekt ze zichzelf in brand.

Het is de curieuze, schokkende start van Jeff Schokkaerts debuutroman Andromeda....

Reacties op: Andromeda