Anomalie

Anomalie

Rank 732 Gelezen 389 Aan het lezen 20 Wil ik lezen 553 Favoriet 15 Recensies 61
Thrillers & Spanning Artikelen 7 Newsroom 4 Lijsten 2 Spots 10   Topics 0   Leesclub

Op weg van Parijs naar New York komt een vliegtuig in een monsterstorm terecht. Aan boord bevinden zich onder anderen de architect André en zijn minnares Lucie, de huurmoordenaar Blake, de Nigeriaanse afropopzanger Slimboy, de Franse schrijver Victor Miesel en een Amerikaanse actrice. Het vliegtuig landt veilig op JFK, maar de echte problemen beginnen pas honderd dagen later als precies dezelfde vlucht, met dezelfde passagiers, nog eens aankomt in New York… Terwijl de passagiers van de eerste vlucht door zijn gegaan met hun leven, worden ze nu allemaal geconfronteerd met zichzelf.

Allesomvattend, wervelend, spannend en filosofisch: Anomalie is zo’n zeldzaam verhaal dat de lezer grijpt, niet meer loslaat en nog heel lang laat nadenken over de werkelijkheid om zich heen. Een onvergetelijke leeservaring voor iedereen die het aandurft totaal weggeblazen te worden en de wereld voor altijd met andere ogen te zien…

Literaire thriller
Andreas Dijkzeul