Archipel van de hond

Archipel van de hond

Rank 6100 Gelezen 159 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 152 Favoriet 15 Recensies 6
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 5 Spots 7   Topics 0
De Middellandse Zee. Een eilandengroep met wijngaarden en olijfbomen, bevolkt door een kleine vissersgemeenschap. Een geïsoleerde plek, weg van het lawaai van de wereld, tot op een dag een oude vrouw op het vulkanische strand drie lijken aantreft. Wie waren deze mensen? Wat moet er gebeuren met hun overblijfselen? Moet de waarheid onder ogen worden gezien of is het mogelijk dit mysterie te negeren?
Archipel van de hond is een roman over de wereld waarin wij leven. Het is net als Philippe Claudels geliefde romans Grijze zielen en Het verslag van Brodeck een tijdloze reflectie op de menselijke natuur en de keuzes die we maken.

De Bezige Bij
06 september 2018
05 september 2018

Het gewicht van het geweten

door: Bie Helena 15 reacties 9 likes
“Ik weet dat jullie vroeger of later een terechte vraag zullen stellen: was hij getuige van wat hij vertelt? Dan zal ik zeggen: ja, dat was ik. Net als jullie, maar jullie wilden het niet zien. Jullie willen nooit iets zien. Ik ben degene die jullie eraan herinnert. Ik ben de stoorzender. Mij...

Reacties op: Archipel van de hond