9789020624960_fcovr

Ava en het gesponnen poezenweb

Rank 1644 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Junior Artikelen 2 Spots 1   Topics 0

Ava is helemaal gek op katten. Het allerliefst zou ze er zelf een willen hebben, maar haar moeder is allergisch. Daarom kijkt Ava alle kattenfilmpjes die er op internet te vinden zijn. Op een ochtend onderweg naar school kruist een bijzondere rode kater haar pad. Ava voelt direct een band met hem, hij lijkt haar zelfs te begrijpen! Ze noemt hem Scratch. Als hij naar het asiel wordt gebracht, is Ava daar niet meer weg te slaan. Maar Ava ontdekt dat de katten groot gevaar lopen in het asiel. En dat ze nog veel slimmer zijn dan ze al dacht. Scratch laat Ava zien dat katten zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen populariteit op internet. Zal Ava er samen met Scratch en het Gesponnen Poezenweb in slagen om de asielkatten te redden? Ava en het gesponnen poezenweb is een geweldig avontuur met een stoere hoofdpersoon, hilarisch herkenbaar kattengedrag en veel purrrfecte woordgrapjes.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
Kluitman
24 juni 2020
9789020624960

Lezerswaarderingen

Artikelen over Ava en het gesponnen poezenweb

Boeken in de media #11
03 juli 2020
  Meer artikelen

Door lezers

Boekenbengels en Leesbeesten / Nieuw leesvoer: juni!
04 juni 2020 5 reacties
  Meer artikelen van lezers