Aza

In de herberg van haar vader kijkt een jonge maagd onverwachts in de ogen van een geheimzinnige gast die net is gearriveerd. Dit ene moment heeft grote gevolgen voor hen en voor een hele natie. Op den duur zelfs voor de hele mensheid.

In drie delen (De Vader, De Zoon, De Geest) neemt dit verhaal de lezer ruim 2000 jaar mee terug in een tijd waarin, naar men beweert, dingen op deze aarde zijn gebeurd die tot op de dag van vandaag bepalen hoe velen van ons denken, doen en wensen. Een roman over liefde, verraad, vriendschap, machtshonger, politieke intriges, seksuele geaardheid, drugsgebruik, religieus fanatisme, overlevingsinstinct en hoe gemakkelijk de waarheid wordt ingeruild voor iets anders als de menselijke geest zich ermee gaat bemoeien.

Is Aza het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Aza