Backlash (terugslag)

Backlash

Gelezen 24 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Na het volbrengen van een van de meest cruciale opdrachten in zijn veelbesproken carrière, heeft iemand het nu op Scot zelf gemunt. En wel op een manier die geen mens eerder heeft aangedurfd. Als enige overlevende van een verpletterend vliegtuigongeluk en afgesneden van elke vorm van hulp of ondersteuning, bevindt Harvath zich opeens achter de vijandelijke linies. Gewapend met niets anders dan twintig jaar ervaring, moet Scot een manier vinden om zich een weg te banen door de ijzige vrieskou, terwijl hij belaagd wordt door een horde vijanden. Hij moet dit overleven om datgene te bereiken waar hij het meest van alles naar verlangt. Scot wordt tot het uiterste gedreven en moet al zijn reserves aanspreken om de mensen te vinden die hem en zijn land onrecht hebben aangedaan… Eindelijk kan Harvath losgaan op zijn vijanden. Rauwe emotie, non-stop actie en een meedogenloos tempo garanderen dat de nieuwste Brad Thor ook weer in één ruk wordt uitgelezen.

Thriller
Karakter Uitgevers BV