Duels

Bahamontes 31 Bahamontes 31 gaat diep in op de vele prachtige duels die er in de wielersport zijn geweest. In deze uitgave treft de lezer aan de vaste rubriek Musette: een bevoorradingszakje vol brandstof voor onderweg. In de opening gaat het over KOERS-duels. Zo’ n befaamd duel is het gevecht tussen Raymond Poulidor versus Jacques Anquetil. Le Tour du siècle. Mikel Landa versus zijn kopman(nen). Het verhaal van een raadsel. De lachende derde. Over twee vechtende honden en een been. Steven de Jongh versus het Verleden. De Langste (en Eenzaamste) Dag. Sven Spoormakers heeft weer zijn Column en Radio Bahamontes gaat terug naar de Kemmelberg. Mark Uytterhoeven droomt een eind weg over De Meester en de Knecht. Verdere Koers-duels zoals: Michael Rasmussen versus zichzelf. Bahamontes op bezoek bij de Deense dopingzondaar. En Cyrille Guimard versus Josè De Cauwer. Het Ultieme Duel zoals de cover en het achterplat al doen vermoeden.

Lifestyle & Vrije tijd
Sportverhalen