Bang voor de tandarts

Een herkenbaar verhaal dat kinderen kan helpen om hun angst voor de tandarts te overwinnen. Met aantrekkelijke illustraties in potlood, aquarel en inkt op papier. Vanaf 3 jaar. Hannes knuffel Plezel heeft tandpijn en moet naar de tandarts. Plezel heeft daar helemaal geen zin in. ?Een tandarts is eng! Hij heeft een tang. En een boor.? Hanne stelt Plezel gerust. Ze verkleedt zich als tandarts en toont Plezel dat een tandarts ook lief en grappig kan zijn. De pijn ben je zo vergeten. Plots roept mama: ?Hanne! We moeten naar de tandarts.? Maar nu is het Hanne die niet naar de tandarts wil...

Is Bang voor de tandarts het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bang voor de tandarts