Bankvlees

Twee mannen van achtentwintig stappen uit het 'gewone leven' en gaan op zoek naar de absolute vrijheid. Ze kiezen resoluut voor de totale non-participatie, en misleiden en bedriegen de gewone wereld - onder andere vertegenwoordigd door sociale werksters, psychiaters en rijkeluiszoontjes op drift. De overheid, de optiebeurs, een zakkenrolster en een bereidwillige nymfo zorgen voor geld. All is fair zolang er maar niet gewerkt hoeft te worden.
Maar het verzet groeit, van binnenuit en van buitenaf: verzet van een man van achtentwintig die alle hoop verliest tegen zijn dominante partner - en van een maatschappij die niet alleen bankbiljetten maar ook het verlangen naar een huis en een hond en een tuin verwacht.
Bankvlees is een roman over liefde en vriendschap, over bloedworst en champagne. En over alles wat u ooit wilde weten over de keuze die de meesten onder ons nooit hebben durven maken.

Is Bankvlees het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bankvlees