Behoeders van moeder aarde

Wij schrijven de zesentwintigste eeuw; het jaar 2587. De aarde is compleet van aanzicht veranderd. Hoeveel mensen er nog zijn kan niemand zeggen. In Thuis, een klein dorpje, hebben de bewoners een speciale gave. De dorpsoudste voelt dat er een groot onheil op komst is. Hij vermoedt dat het met de ramp in de eenentwintigste eeuw heeft te maken. Hij stuurt twee reizigers op pad: Bryon, een boer; en Joshua, die genezer is. Na enkele maanden komen ze terug. Nolan, Joshua’s grootvader, is stervende, en laat hem een ongewone erfenis na. Dit is het begin van een heel andere zoektocht voor de genezer.

Installeer u op de bank en ontrafel samen met Bryon en Joshua de mysteriën van hun verleden –onze toekomst. Ga mee op een ontdekkingsreis die meer dan 500 bladzijden duurt...

Is Behoeders van moeder aarde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Behoeders van moeder aarde